Essentials of mass communication theory /
This book takes the student step-by-step through the key theories in each area of mass communication including text, audience, media and production. An ideal text for undergraduate courses.
Основен автор: | Berger, Arthur Asa, 1933- |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Thousand Oaks :
Sage Publications,
℗♭1995.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=27424 |
Подобни документи: |
Print version::
Essentials of mass communication theory. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=27424 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
P90 .B413 1995eb |
---|