Visual persuasion : the role of images in advertising /
With 'Visual Persuasion', Paul Messaris explores the uniquely visual aspects of advertising, and the lack of social accountability which images enjoy in contrast to words, spoken or written.
Основен автор: | Messaris, Paul. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Thousand Oaks ; London ; New Delhi :
Sage Publications,
℗♭1997.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474113 |
Подобни документи: |
Print version::
Visual persuasion. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474113 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5822 .M415 1997eb |
---|