Репрезентациите на жените в рекламата - комуникативни и семиотични аспекти : Автореферат /
The dissertation examines the image of women in ads displayed in Bulgaria, with emphasis on the advertising images presented on 100 billboards and outdoor advertisements in the summer of 2017- 2018. They have been analyzed from a semiotic point of view, by looking at the extent to which the image of...
Основен автор: | Вълева, Даниела Василева |
---|---|
Други автори: | Valeva, Daniela Vasileva, Кафтанджиев, Христо Николов 1955- (науч. ръководител), Петрова, Теодора Радоева 1959- (рец.), Стоянов, Росен Костадинов (рец.) |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2019.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|
Налични СУ-УБ Централна библиотека | Сигнатура: |
I65543 |
---|