Results : the key to continuous school improvement /
The author gives the ammunition needed to become "assessment literate." The conceptual framework is explained - teamwork, goals, performance data, accelerating results, and drawing on the knowledge base.
Основен автор: | Schmoker, Michael J. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Alexandria, Va. :
Association for Supervision and Curriculum Development,
℗♭1999.
|
Издание: | 2nd ed. |
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=42216 |
Подобни документи: |
Print version::
Results. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=42216 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
LB2822.82 .S35 1999eb |
---|