The value mandate : maximizing shareholder value across the corporation /
"Because the old tools no longer work in today's hard-wired, hyperdriven environment of global competition, The Value Mandate replaces hollow value added buzz phrases and optimistic rhetoric with practical, proven value creation tools and actions. Case histories and examples demonstrate ho...
Основен автор: | Clark, Peter J., 1950- |
---|---|
Други автори: | Neill, Stephen, 1963- |
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
New York :
Amacom,
2000.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=54397 |
Подобни документи: |
Print version::
Value mandate. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=54397 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HG4028.P7 C58 2000eb |
---|