The marketing power of emotion /
This work brings together and analyzes the role that emotion plays in the way companies connect with customers, develop new products, improve their strategic positioning, and increase their brand recognition.
Основен автор: | O'Shaughnessy, John. |
---|---|
Други автори: | O'Shaughnessy, Nicholas J., 1954- |
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
New York :
Oxford University Press,
2003.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=150113 |
Подобни документи: |
Print version::
Marketing power of emotion. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=150113 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.32 .O743 2003eb |
---|