Marianne in the market : envisioning consumer society in fin-de-siecle France /
This text traces the transformation of comsumerism in 19th-century France and the effects it had on the image of women.
Основен автор: | Tiersten, Lisa, 1959- |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Berkeley :
University of California Press,
℗♭2001.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=90517 |
Подобни документи: |
Print version::
Marianne in the market. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=90517 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HC280.C6 T54 2001eb |
---|