The psychology of media and politics /
This book is about how individuals make political decisions and form impressions of politicians and policies, with a strong emphasis on the role of the mass media in those processes.
Основен автор: | Comstock, George A. |
---|---|
Други автори: | Scharrer, Erica. |
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Burlington, MA :
Elsevier Academic Press,
℗♭2005.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=166151 |
Подобни документи: |
Print version::
Psychology of media and politics. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=166151 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
JA85 .C677 2005eb |
---|