European business and marketing /
Fully revised to incorporate much modern thinking in Europe this second edition includes material on the Euro and the enlargement of the EU and the development of companies with a European base.
Основен автор: | Harris, Phil, 1952- |
---|---|
Други автори: | McDonald, Frank, 1951- |
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
London ; Thousand Oaks, Calif. :
Sage,
2003.
|
Издание: | 2nd ed. |
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=251432 |
Подобни документи: |
Print version::
European business and marketing. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=251432 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.12.E8 H37 2004eb |
---|