The brand bubble : the looming crisis in brand value and how to avoid it /
Using a five-stage model, The Brand Bubble reveals how today's successful brands--and tomorrow's--have an insatiable appetite for creativity and change. These brands offer consumers a palpable sense of movement and direction thanks to a powerful "energized differentiation." Gerze...
Основен автор: | Gerzema, John, 1961- |
---|---|
Други автори: | Lebar, Ed, 1943- |
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
San Francisco, CA :
Jossey-Bass,
℗♭2008.
|
Издание: | 1st ed. |
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=246487 |
Подобни документи: |
Print version::
Brand bubble. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=246487 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HD69.B7 G43 2008eb |
---|