The archaeology of consumer culture
Americans have long identified themselves with material goods. In this study, Paul Mullins sifts through this continent's historical archaeological record to trace the evolution of North American consumer culture.
Основен автор: | Mullins, Paul R., 1962- |
---|---|
Формат: | Електронен |
Език: | English |
Публикувано: |
Gainesville :
University Press of Florida,
℗♭2011.
|
Серия: |
American experience in archaeological perspective.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=405887 |
Подобни документи: |
Print version::
Archaeology of consumer culture. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=405887 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
E161 .M85 2011eb |
---|