Social responsibility in the global market fair trade of cultural products /
This study provides a practical, non-exploitative alternative for conducting business, which bridges the consumer's social concerns and the producer's financial concerns.
Основен автор: | Littrell, Mary Ann. |
---|---|
Други автори: | Dickson, Marsha Ann. |
Формат: | Електронен |
Език: | English |
Публикувано: |
Thousand Oaks, CA :
Sage Publications,
℗♭1999.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474649 |
Подобни документи: |
Print version::
Social responsibility in the global market. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474649 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HD2341 .L58 1999eb |
---|