Do campaigns matter?
Combining actual election results and empirical evidence with data on additional factors such as media coverage, Thomas M. Holbrook develops a model for testing campaigns, and proves how campaigns play a key role in shaping public opinion.
Основен автор: | Holbrook, Thomas M. |
---|---|
Формат: | Електронен |
Език: | English |
Публикувано: |
Thousand Oaks :
Sage Publications,
℗♭1996.
|
Серия: |
Contemporary American politics.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=473744 |
Подобни документи: |
Print version::
Do campaigns matter? |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=473744 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
JK524 .H65 1996eb |
---|