Телевизионна рекламна репрезентация на жените в България и Италия в контекста на борбата на ЕС с джендър стереотипите : Автореферат /
The object of this study is the representation of women in TV advertising in 2 member states - Bulgaria and Italy - m the 21st century, in the context of the EU tight against gender stereotypes, and its subject is the TV commercials broadcast within a standard TV week (21 - 27 March 201 1) on the It...
Основен автор: | Коцева, Мария Евгениева 1975- |
---|---|
Други автори: | Koceva, Marija Evgenieva 1975-, Видева, Недялка Игнатова 1952-2020 (науч. ръководител) |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2013.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Извършва се техническа профилактика
Извършва се техническа профилактика на библиотечната система.
Понастоящем не може да бъде предоставена информация за фондовете и наличност на библ. документи. Моля, приемете нашите извинения за причиненото неудобство и се свържете с нас за съдействие:
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|