The image factory : consumer culture, photography and the visual content industry /
Quietly but implacably, powerful transnational corporations are gaining power over our visual world. A 'global, visual content industry' increasingly controls images supplied to advertisers, marketers and designers, yet so far the process has, parado xically, evaded the public eye. This bo...
Основен автор: | Frosh, Paul. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
London ; New York :
Berg,
2003.
|
Издание: | 1st ed. |
Серия: |
New technologies/new cultures series.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=328459 |
Подобни документи: |
Print version::
Image factory. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=328459 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HD9708.A2 F76 2003eb |
---|