Marketing Ethics.
While researchers and writers in the marketing profession tend to discuss ethics using a broad-based approach or through case studies, this work provides an in-depth examination of particular issues facing the marketing professional such as fear appeals, intrusiveness, and the marketer's contri...
Основен автор: | Saucier, Rick D. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Lewiston :
Edwin Mellen Press,
2008.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=450759 |
Подобни документи: |
Print version::
Marketing Ethics. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=450759 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415 .S28 2008 |
---|