Теоретични проблеми при съставянето на учебен лексикален минимум [на учениците]
Рез. на рус., англ. ез.
Основен автор: | Комарска, Ина Любенова |
---|---|
Други автори: | Komarska, Ina Ljubenova, Moskov, Mosko Dobrev 1927-2001 (редактор), Москов, Моско Добрев 1927-2001 (редактор) |
Формат: | Статия |
Език: | Bulgarian |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Съдържание:
- Съдържа и Прил. 1 ; Прил. 2. Списък на думите от честотния речник на Е. А. Щейнфелд ; Прил. 3. Списък на думите по азбучен ред в изследваните текстове ; Прил. 4. Списък на думите по честота в изследваните текстове ; Прил. 5. Думи, подбрани по субективния критерий, които липсват в източниците ; Прил. 6. (а-в) Списък на думите за тематично изравняване на честотата ; Прил. 7. Окончателен списък на думите по азбучен ред след изравняването ; Прил. 8. Окончателен списък на думите по абсолютна честота ; Прил. 9. Окончателен списък на словосъчетанията, означаващи нравствени понятия, по честота ; Прил. 10. Окончателен списък на съществителните, означаващи нравствено-етични понятия (ранжиран честотен лексикален минимум) ; Прил. 11. Списък на съществителните от лексикалния минимум по диакритични части (групи)