Описание на библ. документ: Съдържа: Камен К а м е н о в. Рекламен контакт за няколко секунди. - Павлин П а н а й о т о в. Големият плакат на билборд ме вдъхновява. - Боян К у т е в с к и. Ясни правила все още няма. - Диляна Г р о з д а н о в а. До една година мораториумът върху изграждането на съоръжения в София ще отпадне. Интервю. - Румен К р и в и ц к и. Да градим пазара, а не да "яхваме" ситуацията. Интервю. - Евгени Р а д е в. Позицията на Столична община [по проблемите и бъдещето на външната реклама в София]. Разговаря Юлианна Ликова. - Зорница С т а н ч е в а. Позицията на община Пловдив [към външната реклама]. - Александър Д и м и т р о в. Какво представлява системата за аудиовизуална реклама в метрото? - Ивайло Л ю т о в. Локални и национални кампании
Физически характеристики: с. 2-4, 6-10.