Творческият процес в рекламата, интегрираните маркетингови комуникации и брандинга (комуникативни и мениджърски аспекти) Автореферат
After the first decade of 21st century communication practice in the areas of integrated Marketing Communications (IMC), branding and advertising continues to resolve important issues. These problems are different and are affected by various factors. One of the most debated issues in these aspects i...
Основен автор: | Серезлиев, Стефан Димитров 1959- |
---|---|
Други автори: | Кафтанджиев, Христо Николов 1955- (научен ръководител), Serezliev, Stefan Dimitrov |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София
2012
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|
Налични СУ-УБ Централна библиотека | Сигнатура: |
II350677 |
---|