Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : Автореферат /
New digital media (NDM) influence the transformation and change of society, consumers and their behavior and business, both globally and in Bulgaria. Companies and consumers are already in a new environment, where communication, customer shopping, marketing and business strategies are changing. This...
Основен автор: | Тодорова-Екмекджи, Мирена Христова. |
---|---|
Други автори: | Кръстева, Невяна Стефанова 1960- (науч. ръководител), Todorova-Ekmekdzi, Mirena Hristova |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2017.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен запис |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|
Налични СУ-УБ Централна библиотека | Сигнатура: |
IБн33192 |
---|