Маркетингови комуникации, насочени към насърчаване на раждаемостта в България, Дания и Италия за периода 2013-2018 год. : Автореферат /
The dissertation focuses on and researches are the fertility-friendly marketing communications. These include social policies, delivered at the national level as well as classic marketing campaigns. The aim is to construct a theoretical framework and outline key characteristics of fertility-friendly...
Основен автор: | Павлова, Габриела Божидарова |
---|---|
Други автори: | Pavlova, Gabriela Bozidarova, Кафтанджиев, Христо Николов 1955- (науч. ръководител) |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2019.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|
Налични СУ-УБ Централна библиотека | Сигнатура: |
I65437 |
---|