Управление на масовите възприятия, идеологически вярвания и ценности чрез социалните мрежи, 2010-2018 г. : Автореферат /
The management of mass perceptions, ideological beliefs and values is a social technology for systematic imposition and maintenance of trust in an organized system of views and ideas, characteristic of a certain large social group, which is perceived as a benchmark for the activities of the individu...
Основен автор: | Колева, Бояна Валентинова 1986- |
---|---|
Други автори: | Koleva, Bojana Valentinova 1986-, Христов, Чавдар Асенов 1954-2021 (науч. ръководител) |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2020.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|
Провери в Университетска библиотека „Св. Климент Охридски” | Сигнатура: |
I66166 |
---|