Управление на отношенията с клиенти : Основна стратегия за компаниите да оцелеят и да се развиват на силно конкурентен пазар : Автореферат /
The dissertation is on CRM, with three specific goals: 1) to understand and explain what CRM really is 2) how can it support companies so that they may be successful 3) what competences and skills are necessary to implement and run it successfully. A thorough investigation of the most recent literat...
Основен автор: | Д'Арконте, Кармине |
---|---|
Други автори: | D'Arconte, Carmine, Христова, Мирослава Христова 1977- (науч. ръководител) |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2022.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|
Налични СУ-УБ Централна библиотека | Сигнатура: |
I68118 |
---|