Автоматизирана система за анализ на онлайн комуникация с клиенти чрез машинно самообучение и обработка на естествен език - структура, изграждане и бизнес приложения Автореферат /
В рамките на дисертационния труд е създадена автоматизирана система за анализ на онлайн комуникация с клиенти – поставен е фокус върху основните теми, които вълнуват клиентите, както и върху удовлетвореността им от предоставените услуги в контактен център с комуникация на български език. Създадената...
Основен автор: | Христова, Глория Венциславова |
---|---|
Други автори: | Богданова, Боряна Цветанова 1984- (науч. ръководител) |
Формат: | Електронна книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2022.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|