Раздел трети. Глава пета: Управление на качеството като задача на управлението на организационното поведение
В главата са разгледани следните теми: 1. Същност на процеса на управление на качеството; 2. Възникване, концепции и развитие на международната система за управление на качеството; 3. Принципи и правила на разработената от ISO международна система за управление на качеството; 4. Взаимовръзка между...
Основен автор: | Радев, Кирил |
---|---|
Формат: | Online Book Section |
Език: | English |
Публикувано: |
Авангард Прима
2007
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://eprints.nbu.bg/777/ |
Резюме: |
В главата са разгледани следните теми:
1. Същност на процеса на управление на качеството; 2. Възникване, концепции и развитие на международната система за управление на качеството; 3. Принципи и правила на разработената от ISO международна система за управление на качеството; 4. Взаимовръзка между принципите за управлението на качеството и основополагащите концепции и научни теории на организационното поведение; 5. Приложение на системите за управление на качеството. |
---|---|
Физически характеристики: |
application/pdf |