The crisis of food brands : sustaining safe, innovative and competitive food supply /
Други автори: | Lindgreen, Adam., Hingley, Martin K., Vanhamme, Joelle. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Farnham, UK :
Gower,
℗♭2009.
|
Серия: |
Food and agricultural marketing series.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=421308 |
Подобни документи: |
Print version::
Crisis of food brands. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=421308 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HD9000.5 .C75 2009eb |
---|