Latinos, Inc. : the marketing and making of a people /
Both Hollywood and corporate America are taking note of the marketing power of the growing Latino population in the United States. And as salsa takes over both the dance floor and the condiment shelf, the influence of Latin culture is gaining momentum in American society as a whole.
Основен автор: | Davila, Arlene M., 1965- |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Berkeley, CA :
University of California Press,
℗♭2001.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=71470 |
Подобни документи: |
Print version::
Latinos, Inc. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=71470 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.33.U6 D38 2001eb |
---|