The manager's guide to competitive marketing strategies /
Setting out the techniques on developing and applying competitive strategies, this edition is an all-in-one resource for analysing and planning competitive strategies in an increasingly hostile environment.
Основен автор: | Paley, Norton. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
London :
Thorogood,
2005.
|
Издание: | 3rd ed. |
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=191720 |
Подобни документи: |
Print version::
Manager's guide to competitive marketing strategies. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=191720 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.13 .P32 2005eb |
---|