Review of marketing research Volume 4 /
Provides current, stateoftheart articles by the marketing field's leading researchers and scholars. Offers literature reviews, methodologies, empirical studies, international developments, and guidelines for implementation.
Други автори: | Malhotra, Naresh K. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Armonk, N.Y. : London :
M.E. Sharpe ; Eurospan [distributor],
2008.
|
Серия: |
Review of marketing research ;
4 |
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=275531 |
Подобни документи: |
Print version::
Review of marketing research. Vol. 4. Online version:: Review of marketing research Volume 4. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=275531 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.2 .R484 2008eb |
---|