Quantitative models in marketing research /
"Recent advances in data collection and data storage techniques enable marketing researchers to study the characteristics of a large range of transactions and purchases, in particular the effects of household-specific characteristics and marketing-mix variables." "This book presents t...
Основен автор: | Franses, Philip Hans, 1963- |
---|---|
Други автори: | Paap, Richard. |
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Cambridge ; New York :
Cambridge University Press,
2001.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=73143 |
Подобни документи: |
Print version::
Quantitative models in marketing research. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=73143 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.2 .F714 2001eb |
---|