Chaotics : the business of managing and marketing in the age of turbulence /
We have entered into an entirely new era, an age of increasingly frequent and intense periods of turbulence in the global economy. Unlike past recessions, today's crises have precipitated a need for businesses to develop a new mindset, one that takes into.
Основни автори: | Kotler, Philip., Caslione, John A. (Author) |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
New York :
Amacom,
℗♭2009.
|
Издание: | 1st ed. |
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=274186 |
Подобни документи: |
Print version::
Chaotics. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=274186 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415 .K6244 2009eb |
---|