Aesthetics in marketing /
A book for Indian designers and brand marketers, Aesthetics in Marketing. primarily deals with understanding aesthetics beyond its visual association and. making it relevant to product designing strategies. It is the first attempt of. its kind to understand the influence of aesthetics in the context...
Основен автор: | Baisya, Rajat K. |
---|---|
Други автори: | Das, G. Ganesh. |
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Los Angeles ; London :
Response Books,
2008.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=278222 |
Подобни документи: |
Print version::
Aesthetics in marketing. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=278222 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.127 .B35 2008eb |
---|