Marketing scales handbook : a compilation of multi-item measures for consumer behavior & advertising research. Volume 5 /
Основен автор: | Bruner, Gordon C., 1954- (Author) |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Fort Worth, Texas :
GCBII Productions, LLC,
[2009]
|
Издание: | (Library version). |
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=771956 |
Подобни документи: |
Print version::
Marketing scales handbook. v. 5 : A compilation of multi-item measures for consumer behavior & advertising research. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=771956 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.2 HF5415.3 .B785 v.5 |
---|