Вербални и иконични комуникативни стратегии в маркетинговите комуникации (семиотични аспекти) : Автореферат /
The dissertation’s title is “Verbal and Iconic Communicative Strategies in Marketing Communications (Semiotic Aspects)”. It includes a title page, contents, introduction, main body (three chapters), conclusion, bibliography, list of publications related to the dissertation’s topic and contributions...
Основен автор: | Кръстева, Ерина Боянова |
---|---|
Други автори: | Krasteva, Erina Bojanova, Кафтанджиев, Христо Николов 1955- (науч. ръководител), Вълканова, Веселина Йорданова 1963- (рец.), Янков, Георги Георгиев (рец.) |
Формат: | Книга |
Език: | Bulgarian |
Публикувано: |
София,
2021.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
Пълен текст |
Онлайн достъп от Университетска библиотека "Св. Климент Охридски": |
---|
Провери в Университетска библиотека „Св. Климент Охридски” | Сигнатура: |
I67427 |
---|