Understanding media economics /
An Introduction to Media Economics provides a clear, precise introduction to the key economic concepts and issues affecting the media. Written with the needs of non-specialists in mind. This book: * explains the fundamental concepts relevant to the study of media economics * considers the key indust...
Основен автор: | Doyle, Gillian. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
London ; Thousand Oaks, Calif. :
Sage,
2002.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=251315 |
Подобни документи: |
Print version::
Understanding media economics. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=251315 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
P96.E25 D69 2002eb |
---|