Learning schools, learning systems /
This text, using case studies, argues that the sensitivity of prevailing approaches to school improvements are causing reforms to fail to achieve their objectives. It proposes alternative methods of introducing change.
Основен автор: | Clarke, Paul, 1961- |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
London ; New York :
Continuum,
2000.
|
Серия: |
School development series.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=226743 |
Подобни документи: |
Print version::
Learning schools, learning systems. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=226743 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
LB2806 .C515 2000 |
---|