Dictionary of marketing communications
With over 4000 entries, including key terms and concepts covering advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, personal selling and e-marketing, this text reflects the changing dynamics of the marketing profession.
Основен автор: | Govoni, Norman A. P. |
---|---|
Формат: | Електронен |
Език: | English |
Публикувано: |
Thousand Oaks, Calif. :
Sage,
℗♭2004.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474233 |
Подобни документи: |
Print version::
Dictionary of marketing communications. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474233 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5412 .G68 2004eb |
---|