Innovation Strategies in New Product Development Balancing Technological, Marketing and Complementary Competencies of a Firm.
Основен автор: | Rajkovic, Tanja. |
---|---|
Формат: | Електронен |
Език: | English |
Публикувано: |
Frankfurt :
Lang, Peter, Internationaler Verlag der Wissenschaften,
2011.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=488044 |
Подобни документи: |
Print version::
Innovation Strategies in New Product Development : Balancing Technological, Marketing and Complementary Competencies of a Firm. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=488044 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HD45 .R26 2011 |
---|