Controversies in contemporary advertising
'Controversies in Contemporary Advertising' presents a range of perspectives, examining economic, political, social & ethical questions about topics such as stereotyping, controversial products, consumer culture, & new technology.
Основен автор: | Sheehan, Kim. |
---|---|
Формат: | Електронен |
Език: | English |
Публикувано: |
Thousand Oaks :
Sage Publications,
℗♭2004.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474212 |
Подобни документи: |
Print version::
Controversies in contemporary advertising. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=474212 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5823 .S4854 2004eb |
---|