Handbook of relationship marketing
This authoritative guide to the key concepts, theories and applications of relationship marketing deals with partnership issues among suppliers and customers, and new ways of teaching and learning relationship marketing.
Други автори: | Sheth, Jagdish N., Parvatiyar, Atul. |
---|---|
Формат: | Електронен |
Език: | English |
Публикувано: |
Thousand Oaks :
Sage Publications,
℗♭2000.
|
Серия: |
Marketing Ser.
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=473746 |
Подобни документи: |
Print version::
Handbook of relationship marketing. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=473746 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5415.55 .H36 2000eb |
---|