Hey, Whipple, squeeze this : a guide to creating great ads /
Looks at the history of advertising, from the good, to the bad, to the ugly. This guide includes chapters which cover online, guerilla, and direct marketing. It features case studies and examples from various media.
Основен автор: | Sullivan, Luke. |
---|---|
Формат: | Електронна книга |
Език: | English |
Публикувано: |
Hoboken, N.J. :
John Wiley & Sons,
2008.
|
Издание: | 3rd ed. |
Серия: |
Adweek series
|
Предмети: | |
Онлайн достъп: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=219863 |
Подобни документи: |
Print version::
Hey, Whipple, squeeze this. |
Онлайн достъп от Библиотека ”Паница” на Американския университет в България: |
http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=219863 |
---|
Провери в Paniza Library, AUBG | Сигнатура: |
HF5825 .S85 2008eb |
---|